Re: polbox dziala :(

Autor: Bartosz Kaczynski (bart_at_nospam.polbox.com)
Data: Wed 29 May 2002 - 23:26:29 MET DST

Dnia 29.05.2002 15:57, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

> bredzisz. było na pl.internet.komunikaty, nawet kilkukrotnie. niczyją
> winą nie jest, że tego nie czytasz.
>
> pozatym, darowanem kontu się w zęby nie zagląda ;)
Przyznaje, jakos zobaczylem tylko jeden post - reszta mi gdzies wsiakla...
Chodzi mi tylko o jakas informacje dla userow (przeslana poczta) ze juz
dziala, zo to nie nasza wina, poza tym czas na naprawe troszeczke byl za
dlugi...
Poza tym na stronie free.polbox.pl zero informacji (nie interesuje mnie
strona www.polbox.pl)...Mozna to przeciez inaczej zalatwic...
Darowane, niedarowane, nie o to chodzi...jakbym nie czytal newsow to bym
  sie lekko wkurzyl na tygodniowa awarie...
_pozdrawiam
_bartek