Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:22:42 MET DST

> podejrzewam ze admin lekko przyblokowal transfer danych przy uzyciu
> programow p2p (kazaa, galaxy,grokster,direct connect itp) leci prawie
zawsze
> jakies 0.5kb :-(( a kiedys szlo pod 60kb (dzieki temu strony chodza na
> prawde super szybko ale ja wole sciagac giery z Direct Connect niz zeby mi
> sie strony w sekunde wczytywaly)

jasne ze ograniczyl, zrobil to na CBQ :)
i bardzo dobrze ze tak zrobil, te zafajdane p2p zabieraja najwiecej pasma i
przez to uniemozliwiaja normalna prace innym

pozatem w wiekszosci regulaminow (jezeli nie we wszystkich) jest podpunkt o
zakazie udostepniania jakichkolwiek plikow poza siec lokalna
niestety ludzie maja to gleboko w dupach tak wiec admini stosuja
ograniczenia

Marcin

p.s. jak kumpel ma gre to wez se dysk do kieszeni i przejdz sie na spacer,
bedzie szybciej, taniej i przy okazji sie przewietrzysz... no chyba ze kolo
mieszka daleeeeeeko poza miastem