czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Wojciech Bojdoł (wojboj_at_lp.net.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 16:55:33 MET

Wielu z Was po przeczytaniu informacji prasowych uznalo, ze rzad chce po raz kolejny wyciagnac troche kasy. Czy jednak tak byc musi ? Czy nikt z nas nie chcial juz wczesniej jakos ,,regulowac'' internetu ?
Ci, ktorzy pracuja w ISP lub doradzaja rozwiazania m.in. szkolom na pewno zetkneli sie juz z tym gigantycznym problemem - proba ocenzurowania Internetu.
To nie pieniadze, to nie chec zarobienia, ale chce wychowania dzieci tak, jak wychowywane byc powinny. Mysla o tym jednak glownie Ci, ktorzy sa rodzicami (ja jeszcze nie jestem) i widza, jaki wplyw na dzieci wywieraja media. Ja (osobiscie nie ogladam telewizji) z checia zrobilbym cos, aby np. bajki dla dzieci emitowane w TV nie byly tak agresywne. My wychowywalismy sie na bolku i lolku... co bedzie z kolejnym pokoleniem wychowanym na filmach pelnych krwi, agresji, brzydoty itp. ?
Nikt z was zapewne sie nad tym nie zastanawial.
W domu dzieci mozna pilnowac - nie pozwalac uzywac im telewizji, komputera itp.
Jednak co zrobic poza domem, gdy nie mamy nad dzieckiem kontroli ?
W szkole (zgodnie z akcjami ,,Internet w kazdej gminie'', ,,internet w kazdym gimnazjum'') nauczyciele NIE SA W STANIE (zglaszali mi ten problem niejednokrotnie) caly czas kontrolowac dzieci.
Jaka bedzie przyszlosc ?
Zobaczymy. Mnie w kazdym razie cieszy, ze wladze staraja sie tez o tym myslec.
(jesli oczywiscie o to im chodzilo).

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/