Re: czy aby na pewno tylko kasa ?

Autor: Mars (mars_at_astercity.net)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 23:31:05 MET

Użytkownik "Wojciech Bojdoł" <wojboj_at_lp.net.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> W szkole (zgodnie z akcjami ,,Internet w kazdej gminie'', ,,internet w
kazdym gimnazjum'') nauczyciele NIE SA W
> STANIE (zglaszali mi ten problem niejednokrotnie) caly czas kontrolowac
dzieci.

hmm, odniose sie tylko do tego fragmentu.
To ze nauczyciel nie daje sobie rady z 9 uzytkownikami w szkolnej pracowni
internetowej, swiadczy tylko o jego kiepskim wyszkoleniu. Dodam takze, ze
wiekszosc nauczycieli nie radzi sobie z samym serwerem opartym o MS SBS.
Rece opadaja jak sie slucha o szkoleniach dla opiekunow pracowni, na ktorych
osoba prowadzaca takie szkolenie nie wie o czym mowi, a nauczyciel po
szkoleniu nie potrafi wygenerowac dyskietki instalacyjnej do postawienia
serwera lub stacji uczniowskiej, nie mowiac o zainstalowaniu modemu
telefonicznego. Z drugiej strony 9 komputerow w jednej sali to naprawde nie
jest az tak duzo zeby nie moc nad tym zapanowac, trzeba tylko chciec.

Mars