Re: SDI - Proponowana nazwa uzytkownika ?

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:36:10 MET

Użytkownik <balawajder_at_topnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> w zamówieniu usługi SDI nalezy wpisac proponowana nazwe
> uzytkownika (20 znakow).
> Czy macie jakies doswiadczenia w tym temacie ? mogę wpisac
> jakąś nazwe typu
> " mojeimieksywka "

dokładnie tak albo PoszłaOlaDoPrzedszkola. Musisz to pozniej wpisac w karcie
połączeniu dial-up. Jak łączyłeś się przez modem to podawałeś ppp i hasło
ppp. Tutaj masz login "mojeimieksywka" a hasło później se ustalasz

> Przegladalem przerozne logi z wejsc uzytkownikow SDI na www
> i na ogol sa to nazwy typu
> pa216.wroclaw.sdi.tpnet.pl
> pd171.przemysl.sdi.tpnet.pl
> pa151.siedlce.sdi.tpnet.pl
> pb220.bielsko.sdi.tpnet.pl
>
> O co dokładnie chodzi ? Kobieta w BOKu powiedziała że mam
> wpisać nazwe pod która chce byc widoczny w sieci i
> najwazniejsze, zeby nazwa ta nie byla jeszcze przez nikogo
> innego uzywana.

Hehe. To masz nauczke żeby nie dzwonić nigdy do syfiastego BOK-u tepsy bo te
panienki to tam g... wiedzą. Te nazwy typu pa216.wroclaw.sdi.tpnet.pl itd to
są domeny. Każdy użytkownik SDI ma własne IP i przyporządkowaną do niego
domene. To jest adres twego kompa w sieci. Jak łączyłeś się przez modem to
też miałeś IP i domenę tyle że przydzielane dynamicznie tj w momencie
połączenia, więc za każdym razem były inne. Przypuscmy ze postawilbys na
swoim kompie serwer www i mialbys jakas strone to żeby połączyć się z Twoim
kompem i obadać Twoją piękną stronę trza by wpisać w IE wlasnie to
pa216.wroclaw.sdi.tpnet.pl (przykładowo) lub adres IP

Pozdrowienia

Jacek