Re: Czy to jest normalne ?

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 16:45:07 MET

A czy jest z TP S.A. udostepniana informacja, co to jest za router? i jakim
laczem jest podlaczany dalej do sieci?

Tak a propos, to o ile wiem nie ma w sieci POLPAK-T parametru EIR; jest
tylko ustawiana przepustowosc lacza. Jak kilkadziesiat firm podlaczonych do
wezla wykupi tylko po 16 k CIR, a pakiety wysylane sa ?ile fabryka dala?, to
nie ma sie czemu dziwic.

Uzytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom_at_rp.zax.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> koncza prace ;)

> a tutaj ludzie w domach siedza i panienki ssaja ;)

> przypadek ?

> dokladnie tak samo.

> mnie poinformowano ze zaden CIR mi nie pomoze bo router zdycha i beda
> wymieniac[1]

> raczej nie, gdybys mial uszkodzone lacze to problemy bylyby caly czas..

> stawiam na cyklistow ;))

> ktora wykaze to co napisalem...
> lacze jest dobre, wszystko dzialac powinno a tylko router nie wyrabia ;(
>
> [1] wymiane zrobia ale nie maja sprzetu, ok tyg pozniej maja sprzet..
niema