Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:15:16 MET DST

Teraz pognebiles mnie. "w tym ustepie" czuje sie przygwozdzony i dobity.
Nie przyszlo mi do glowy zachowywac calych wiadomosci. Moze bym je mial
nadal, gdyby nie to, ze przy "resetowaniu" listy grup na ICM w dzien po moim
donosie do Rz, program Outlook Express (MSIE5.0) usunal z mojego dysku
wszystkie wiadomosci z grup, ktorych nie znalazl na serwerze... Jedyne, co
pamietam, to adres emailowy (zapewne falszywy) jednego z nadawcow
szczegolnie obrzydliwych postow: georgyboy17_at_hotmail.com

Nie zmienia to faktu, ze bezpodstawnie zarzuciles mi klamstwo. Ty uwazasz,
ze mam "misje", dziennikarz z "Wyborczej" nazwal jednego wyslanego przeze
mnie maila "kampania"... Z igly widly... Kolejny oszolom sie objawil...
Szkoda gadac...

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl