Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:37:31 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Wyraznie mnie prowokujesz, zebym Ci wyslal na priva zdjecia

Chyba się nie rozumiemy. Dla mnie, czy kogokolwiek innego, kto ma
jakiekolwiek pojęcie o działaniu USENET news, dowodem na to, że coś leży na
serwerze news nie jest to ,,coś'', tylko Message-Id: artykułu w którym się
to znajduje. Ty wysłałeś do rzplitej zdjęcia i informację o tym, skąd je
masz, ale nigdzie nie zauważyłem informacji, żeby ktoś je tam rzeczywiście
znalazł, odnaleziono tylko grupy o wskazanych przez Ciebie nazwach.
Tabliczki z napisem ,,burdel''.

Ja przestaję powolutku już wierzyć w to, że te zdjęcia kiedykolwiek leżały
w pobliżu jakiegokolwiek serwera news. Ty jesteś człowiekiem, który ma do
spełnienia Misję, a tacy ludzie potrafią samych siebie przekonać o
prawdziwości sfabrykowanych dowodów.

Proszę więc, prześlij mi Message-Id: postów z których wyciągnąłeś te
zdjęcia, a ja sobie zweryfikuję na innych serwerach, być może poza Polską,
czy te zdjęcia rzeczywiście pochodzą z miejsca o którym mówisz.

> o ktore
> chodzilo, a potem mnie oskarzysz pewnie o ich rozpowszechnianie? Dziennikarz
> z "Wyborczej" napisal "sa rzeczywiscie straszne". To tez jest przeczulony
> agent pana papieza? A moze sadzisz, ze wyslalem mu zdjecia mich stosunkow z
> wlasnymi dziecmi, ktorych nigdy na grupach nie bylo? Grupa, z ktorej
> pochodzily te JPGi, juz nie jest dostepna na ICM. Nie byla juz dostepna
> nastepnego dnia po moim donosie do Rzeczpospolitej, wiec nikt tego sprawdzic
> nie mogl.

Widzisz, Ty dalej nie rozumiesz problemu. Cieszysz się jak dziecko z tego,
że udało Ci się usunąć te grupy z ICM. I co z tego? Nie zrobiłeś dokładnie
nic, oprócz pomówienia pracowników ICM, bo te same grupy dalej istnieją w
tym samym miejscu, na wszystkich innych serwerach trzymających alty.
Pomalowałeś trawę na zielono i chodzisz dumny i blady, jak to udało Ci się
zabłysnąć i stać się bohaterem. Problemu nie widać, więc go nie ma.

> Inni zarzucaja mi na tej grupie reklamowanie pewnych adresow. Jestem juz
> wiec skolowany.... albo rybki, albo akwarium.

Ja po prostu poproszę Message-ID: artykułów, z których wyciągnąłeś te
zdjęcia.

rrw

--
signature intentionally left blank