Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Zdzichu Kowalski (xbnvbdfg_at_friko5.onet.pl.SPAM)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 00:37:36 MET DST

Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote...
> Moze bym je mial
> nadal, gdyby nie to, ze przy "resetowaniu" listy grup na ICM w dzien po
moim
> donosie do Rz, program Outlook Express (MSIE5.0) usunal z mojego dysku
> wszystkie wiadomosci z grup, ktorych nie znalazl na serwerze [...]

rzuć okiem do katalogu (podaję domyślną ścieżkę)
C:\Windows\Application Data\Microsoft\Outlook Express\
znajdź plik DBX z odpowiednią grupą, są tam m.in. message-id

w tym samym miejscu znajdziesz również plik o wszystko mówiącej nazwie
news.icm.edu.pl.log
tam również są message-id ściąganych artykułów.

dogadaj się z zainteresowanym (Robert R. Wal <rrw_at_reptile.eu.org>)
może łyknie oba pliki...

a może teraz dysk się przeformatował?
albo palec się omsknął (co na to p. Bralczyk? ;-) na klawisz DEL?

nie pozdrawiam dewotów,
Zdzichu