Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 03:05:37 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 1999 14:42:23 GMT, "Tomasz Płókarz"
<tolep_at_box43.gnet.pl> napisał/a:

>Chodzilo mi TYLKO o child-porno (i moze jeszcze gwalt i sadyzm)

I moze jeszcze co ?

>JASNE???

I myslisz, ze ktos Ci uwierzy ?
Winni sie tlumacza.
BTW Od czegos trzeba zaczac naprawianie tego zlego, przebrzydlego
swiata, nieprawdaz ? Zeby wzrosla ilosc przeciwnikow czy wrogow.. Zeby
zaistniec, zeby liczba odwiedzajacych strone wzrosla, zeby kogos znow
"fachowy" artykul oczernial, zeby...

Imć Expert mi sie przypomina, zalosne.

--
Bartek