Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:06:36 MET DST

"Tomasz Płókarz" napisał:

> Teraz pognebiles mnie. "w tym ustepie" czuje sie przygwozdzony i dobity.
> Nie przyszlo mi do glowy zachowywac calych wiadomosci.

Trudno, natomiast przyszlo ci do glowy, ze narobiles klopotow serwerowi,
ktory udostenia rowniez twoje postingi? Jesli tak abrdzo chcesz slawy,
to choc nie podcinaj galezi, ktora cie ku niej winduje? :)

> Nie zmienia to faktu, ze bezpodstawnie zarzuciles mi klamstwo.

Twoje postepowanie i twoje wypowiedzi swiadcza, ze nie miales czystych
intencji. Wobec takich osob trzeba miec bardzo ograniczone zaufanie.

Jaroslaw Zielinski
http://www.winter.pl/ - Wiadomosci Internetowe