Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Mirosław `Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:25:12 MET DST

PT "Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> pisze:

> Nie zmienia to faktu, ze bezpodstawnie zarzuciles mi klamstwo. Ty
> uwazasz, ze mam "misje", dziennikarz z "Wyborczej" nazwal jednego
> wyslanego przeze mnie maila "kampania"... Z igly widly... Kolejny
> oszolom sie objawil... Szkoda gadac...

Następnym razem jak będziesz chciał coś dobrego zrobić, zrób to DOBRZE.
Bo fuszerka, w jakiekolwiek imię, jest głupotą. A Ty sfuszerowałeś tak,
że bardziej już nie można było: zamiast poinformować osoby kompetentne
(administratorów serwera i policję) zrobiłeś aferę prasową, zamiast
zrobić coś, żeby usunąć źródło postingów, oskarżyłeś ludzi godnych
szacunku (administratorów ICM-u) o coś, czego nie zrobili[1] -- i na
dodatek nie zachowałeś żadnych danych, po których można by dotrzeć do
zdjęć, które tak Ciebie zaszokowały. Jak chcesz je teraz odnaleźć,
jeśli nawet nie wiesz, jaki miały MSGID?[2] Pętak z ciebie, krótko
mówiąc.

bez pozdrowień,
Jubal

[1] Bo, oczywiście, mimo pracy w TPSA nie udało Ci się dowiedzieć,
_jak_ funkcjonują serwery news -- i że grupy alt.* mogą być zakładane
automatycznie, bez ingerencji administratora serwera.

[2] Oczywiście, jeśli rzeczywiście szło Ci o doprowadzenie do schwytania
ludzi, którzy te zdjęcia wysłali, a nie o pięć minut sławy w mediach...

--
_____   ,.--.   [.alchemy.| mailto:baran_at_knm.org |.Jubal......] ____
_____  /o`,- ). [.........| .pl = http://abyss.l |.Mirosław L.] ______