Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:17:11 MET DST

 Ziemek Borowski napisal
Nie

> Brednia. Tu naprawdę nie ma nad czym dyskutować. Tak. Pornografia
dziecięca
> jest zła. Tak. Należy ją zwalczać. Ale w normalny sposób. Wysłałeś
> informację o tym, że grupy szerzące treści niezgodne z prawem są
> dystrybuonae przez ten serwer do news_at_news.icm.edu.pl? Czy od razu
uznałeś,
> że to sprawa dla reportera (użycie tytułu programu pani Jaworowicz
> zamierzone). Samo wycięcie alt.* nie jest rozwiązaniem
> (a raczej jest wylewaniem dziecka z kąpielą).

TO NIE JA WYCIALEM alt.* !!!!!!(poza tym juz wrocily, i to "ciekawe"
grupy) - przeczytaj ten wywiad!
http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html

> A z drugiej strony: wprowadźmy cenzurę prewencyjną? (tak.
> należałoby zatrudnić do tego cenzora -- bo administrator jest od spraw
> technicznych).

Nie interesuje mnie, kto i jak usunie child-porno - admin, wlasciciel
itp....

> Rozwiązaniem nie jest rówież wycinanie binariów, bo treści
> pronograficzne mogą się pojawić w ascii-artach czy w tekście.

Jestem w miare tolerancyjny dla "zwyklego" porno. Przeczytaj ten wywiad,
zanim mnie opieprzysz!

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978