Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:54:25 MET DST

Tomasz Płókarz napisal(a) dnia [24 Aug 1999]:

>http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html

Pyt: Czy jest Pan za blokowaniem dostępu do zagranicznych serwerów news?
Odp: Nie będę wchodził w szczegóły techniczne. Nie czuję się kompetentny.

Pijane dziecko we mgle... robiące z siebie bohatera i zbawcę Internetu:
http://friko2.onet.pl/po/tolep/
"Jak walczyłem z pedofilskimi materiałami na serwerze news.icm.edu.pl?"

Przykro mi, ale nie popieram twojej metody postępowania (zrobienie taniej
sensacji w gazecie). Zwłaszcza jeśli na czyms się nie znasz - dlaczego nie
powiadomiłeś administratora serwera, lub od razu prokuratury ? Dlaczego
media - 15 minut sławy ?

Polecam lekturę innych artykułów na ten temat, uważam że GW stanęła na
wysokości zadania. Co prawda zdarzają się kwiatki, ale całość jest
zrównoważona i w przeciwieństwie do Rzp napisana z sensem.
"
Polskie prawo karze też za sam czyn narzucenia komuœ oglšdania treœci
pornograficznych (art. 202 par. 1 kk). W przypadku grup newsowych (ale już
nie WWW) mamy najczęœciej do czynienia z takš właœnie sytuacjš. Ktoœ
wchodzi do grupy alt.sex.binaries.photos.coœtam i nagle na ekranie oglšda
- być może nie chcšc tego - kobiece czy męskie akty.
"

Taaaa.... już widzę jak administrator narzuca mi oglądanie treści. Muszę z
własnej woli uruchomić newsreader, wybrać grupę o "interesującej" nazwie,
wejść do grupy, zdekodować binaria, wyświetlić je... nawet jeśli Netscape
automatycznie wyświetla obrazki, czemu nie pozwać Netscape'a za narzucanie
mi ich oglądania ? ;)

--
					(moskit_at_irc.pl)