Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:43:45 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> Pochlebiasz sobie. Ani nie pognębiłeś ICM, ani "Wyborczej" nikt nie kupi
> akurat dla wywiadu z Tobą, w którym nie masz zresztą nic ciekawego do
> powiedzenia. Spowodowałeś jedynie żenującą aferę, a całą sprawę oddałeś w
> ręce niekompentnych dziennikarzy. Więc przestań się tłumaczyć, bo to już
> nic nie zmieni.

Mialem oddac sprawe w rece super - niekompetentnych "organow scigania" ???
CO JEST W TEJ AFERZE ZENUJACEGO?
Nie tlumacze sie, nie ma z czego, jestem usatysfakcjonowany. Bylbym
bardziej, gdyby grupa alt.bin.pic.ero.rape i pare innych nie wrocilo na ICM.
To, czy mowie ciekawe rzeczy, pozostawiam bez komentarza. Byc moze masz
racje.

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978