Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:22:05 MET DST

Marek Bisz napisal:...
> A mnie wnerwia wspolczesny koltunizm. "Skasujmy child-porno z newsow i
> problem z glowy, czego nie widac - to nie istnieje".
> Rownie skutecznym rozwiazaniem byloby, gdyby ubral Pan sobie ciemne
okulary.
> Zjawisko trzeba tepic u jego zrodel a nie poprzez zamykanie news'ow.
> Porno moze panu przyslac ktokolwiek i gdziekolwiek (wlaczajac
niemoderowane
> grupy news'owe i Panski prywatny e-mail). I co Pan zrobi ? Zlikwiduje
swoje
> konto i przestanie zagladac w internet ? To zrobic najlatwiej , ale
> [...]

http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html Na pewno Pan to
czytal? Nie jestem policja ani Interpolem, to nie ja odpowiadam za sciganie
wykroczen i przestepstw...

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978