Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 10:58:13 MET DST

Tue, 24 Aug 1999 08:10:16 GMT, Tomasz Płókarz na pl.internet.polip napisał:
>Nie widziales pewnie tego, co ja... Trudno opisac te zdjecia...
>Jak powiedzialem "Wyborczej", jestem od niedawna uzytkownikiem newsow. Nie
>wiem, ile jest takich serwerow w Polsce, na ilu z nich sa tego typu grupy
>dostepne. Upublicznilem sprawe, bo uznalem, ze to bylo KONIECZNE.
>Dystrybuowanie child-porno nadaje sie do kryminalu! Nie chcialem slawy dla
>siebie, chcialem PUBLICZNEJ DYSKUSJI.
>Ja wiem... "tematy zastepcze, zajmijmy sie samotnymi wielodzietnymi
>matkami..."

Brednia. Tu naprawdę nie ma nad czym dyskutować. Tak. Pornografia dziecięca
jest zła. Tak. Należy ją zwalczać. Ale w normalny sposób. Wysłałeś
informację o tym, że grupy szerzące treści niezgodne z prawem są
dystrybuonae przez ten serwer do news_at_news.icm.edu.pl? Czy od razu uznałeś,
że to sprawa dla reportera (użycie tytułu programu pani Jaworowicz
zamierzone). Samo wycięcie alt.* nie jest rozwiązaniem
(a raczej jest wylewaniem dziecka z kąpielą).

A z drugiej strony: wprowadźmy cenzurę prewencyjną? (tak.
należałoby zatrudnić do tego cenzora -- bo administrator jest od spraw
technicznych). Rozwiązaniem nie jest rówież wycinanie binariów, bo treści
pronograficzne mogą się pojawić w ascii-artach czy w tekście.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/