Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 13:32:12 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> TO NIE JA WYCIALEM alt.* !!!!!!(poza tym juz wrocily, i to "ciekawe"
> grupy) - przeczytaj ten wywiad!
> http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html

Heh... mimowolnie przypomina mi się scenka z filmu z Pawlakiem i
Kargulem (bodajże część "Kochaj albo rzuć"), kiedy Pawlak grał z tzw.
jednorękim badytą i w momencie, gdy automat zaczął wypluwać z siebie
mnóstwo monet, ten zdziwiony rozejrzał się i powiedział "ja tylko
pociągnął". Z tym, że w tamtym przypadku (filmowym) było to śmieszne. W
Twoim jest (przykro mi to pisać) głupie i żałosne.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
You have to be careful not to get locked into Open Systems. (unknown)