Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 13:42:33 MET

hej

Moi wrote:

> Kosztuje bez wzgledu na to, czy rozmawiam, czy nie - tyle samo.
> Gdyby przez caly miesiac NIKT nie rozmawial, koszt bylby identyczny.

To z czego ma zyc tpsa?

> Zaplace, poniewaz przyjdzie mi poczta taka faktura. Mimo, ze nie
> spowodowalem ZAUWAZALNYCH kosztow swoimi 1000 minutami
> rozmowy (moze procz kosztow rejestrowania czasu trwania
> mojej rozmowy - po co?)

Ale za cos musisz zaplacic. Mozesz placic za minuty, a mozesz placic
staly ryczalt, ale przychody musza pozostac na podobnym poziomie. Rzecz
w tym, ze Polska jest bardzo zroznicowana pod wzgledem przychodow z
abonentow, i wprowadzenie stalego ryczaltu niepotrzebnie uderzyloby w
mniej dzwoniacych.

> Bedac na miejscu amerykanskich telecomow, tez probowalbym
> Z wiadomych powodow (moze oni tez czytali prospekt TePSY).
> Czy twierdzisz, ze FCC stosuje wobec nich bandyckie nakazy,
> powodujace ich ekonomiczna degradacje? Spojrz na wyniki
> finansowe. I chyba nie powiesz mi, ze biora sie one z haraczy za
> rozmowy long distance & international calls, bo te ceny sa jednymi
> z najnizszych na swiecie?

A skoro nie z LD/IC, to z czego zyja? (btw nie FCC tylko PUC). W USA
przecietny abonent wydaje na telefon znacznie wiecej, mimo ze rozmowy
lokalne sa tansze.

> A dlaczego nie zabrania innym operatorom?
> Kwalifikowaloby sie to do UOKiK.

Przeciez dla innych operatorow to komfort... skad u ciebie chec do
obrony TPSA przed krwiozercza drobnica?

> Abstrahujac od tego, ze to szacowanie nieliniowej zaleznosci
> w ogole jest zbedne. Liniowej tez.

Taa... a 70k pracownikow TPSA bedzie sie utrzymywac z 1/10 pensji, zeby
Moi mial internet gratis.

pozdrowionka

Michal

--