Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 17:23:53 MET

Skoro juz jestem przy glosie.

Na moje pytanie odezwali sie, jak rozumiem, fachowcy.
Adresatem jednak, byl takze monopolista. Nie wymieniony,
co prawda, z nazwy - ale, czy tak trudno skojarzyc?
Rzeczywiscie nikt z TPSA nie czyta listy? Nie wierze.
A moze jestem uwazany za nieszkodliwego palanta,
klepiacego bzdury? Jesli tak, to prosze to wyartykulowac
(ja sie latwo nie obrazam). Domagalbym sie jednakze
choc dwoch zdan merytorycznego uzasadnienia.

Pozdrawiam w tym, akurat, poscie tylko pracownikow TPSA,

Moi

PS. Prosze nie uzywac argumentu o anonimowosci,
bo (1) dane moge podac, (2) nie stanowi dla TPSA
zadnego problemu ich identyfikacja, (3) wielu pracownikow
TPSA rowniez tak w Usenecie, z powodzeniem, funkcjonuje.

PS2. Odpowiedz : nie ma z kim i nie ma o czym, bo to nie
ten poziom - tez jest slabiutka.

M.