Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 14:02:56 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <3699EDBA.97DE253C_at_waw.pdi.net>...
>Widocznie rynek w Kielcach nie jest jeszcze dosc duzy zeby sie tam
>zrobila porzadna konkurencja. Sorry, no bonus :)
>Nic na to nie poradzisz - nie pojawi sie wiecej providerow, bo np. PDi
>nie zalozy oddzialu w miescie, w ktorym jedna czy dwie firmy zaspokajaja
>potrzeby wszystkich potencjalnych klientow i zdobycie jakichs przychodow
>opieraloby sie wylacznie na odbijaniu komus klientow. Dopoki chetnych
>firm bedzie malo, to koszta beda wysokie.

:-(((((((
Ze zmiana zdania przyjdzie mi poczekac.

>Skoro juz wspomniales o Ohio - w Cleveland firm providerskich
>oferujacych dzierzawki jest kilkanascie, podobnego rzedu jest ilosc
>operatorow telekomunikacyjnych. Tylko ze tam jest duzo wieksze
>zapotrzebowanie, i duzo wiekszy tort do podzialu.
>BTW Columbus ma chyba sporo wiecej mieszkancow - wg.
>http://www.amcity.com/columbus/stories/072296/story1.html maja 1.5
>miliona.

To tzw. zespol. Miasto ma ze 600 tys. Analogicznie Cleveland.
Musialem jakos Ci jakas szpilke wbic, a chcialem zeby
byla pod kolor do krawata.
Myslalem, ze nie czepisz sie detalu ;o)
Ten I-Net, to jednak potega... Dobra - Kielce tez maja tylko
230 tys. (juz nie sprawdzaj).

Pozdrawiam,

Moi