Re: Propozycja: pl.soc.seks.j-kwasniewska

Autor: ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze
Data: Tue 03 Feb 1998 - 21:46:39 MET

W grupie pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> napisał(a):

: Wytlumacz nam wszystkim - jak juz lubisz spora widownie - o co, do kogo
: i z jakiego powodu masz pretensje.

pretensje mam do adminow newsow, ze nie robia tego, co powinni czyli
administrowac serwerami. ladnie zakladac grupy, kiedy ich sie prosi.
nie pyskowac, nikt nie karze im subskrybowac danej grupy, prawda?
niech przestana wdawac sie w jakies polityczno/moralno/religijne spory.
niech zamkną twarze, bo internet nie jest dla nich.
i nie beda oni ksztaltowali mojej estetyki, bo ta jest moja i moich
znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

: Tworzenie grupy dyskusyjnej o
: prezydentowej nie jest najlepszym sposobem na katharis.

o jakim oczyszczeniu mowisz?
nie rozumiem.

--
sergiusz pawlowicz