SPUI

Autor: rafamiga_at_bofh.org.pl
Data: Tue 03 Feb 1998 - 18:46:48 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Tue Feb 03 1998) =?ISO-8859-2?Q?Marcin_Jagodzi=F1ski ->
All:

> Deklaracja jest z definicji "gadaniem".

        Wiesz, że nie mogę po prostu skonfigurować odpowiednio nameda. Ale
jakby co to spokojnie, serwer Polboxu może być jednym z kilku podstawowych --
secondary -- bo pewnie z politycznych względów podstawowym stać się nie może.

rafal wiosna * BOFH * Linux * OS/2 v4 * "Załoga windy pozdrawia oczekujących!"