Re: Propozycja: pl.soc.seks.j-kwasniewska

Autor: Jakub Slocki (imhbl_at_pooh.123.org)
Data: Wed 04 Feb 1998 - 02:13:15 MET

> pretensje mam do adminow newsow, ze nie robia tego, co powinni czyli
> administrowac serwerami. ladnie zakladac grupy, kiedy ich sie prosi.
> nie pyskowac, nikt nie karze im subskrybowac danej grupy, prawda?
> niech przestana wdawac sie w jakies polityczno/moralno/religijne spory.
> niech zamkną twarze, bo internet nie jest dla nich.

heh na moim serwerze chociaz maly nigdy taka grupa nie powstanie - a jak
powstanie :) to z cala swoja moca zlikwiduje i mnie gowno obchodzi co
sobie o tym myslisz mam to gdzies (mowie za siebie) do poki mam dostep do
inetu to on jest rowniez dla mnie

> i nie beda oni ksztaltowali mojej estetyki, bo ta jest moja i moich
> znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
> jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

to sobie zamow rozmowe ze swoim znajomym via tpsa i bezposrednio na linii
pogadaj - ja wam przeszkadzac nie bede

i to jest rozweiazanie problemow calej polski - po prostu zamknac oczy i
wyobrazic sobie pierwszy tyleczek RP .. AWS to robi codziennie

K.