Re: Propozycja: pl.soc.seks.j-kwasniewska

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 22:22:01 MET

In pl.listserv.polip ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:
> administrowac serwerami. ladnie zakladac grupy, kiedy ich sie prosi.
> nie pyskowac, nikt nie karze im subskrybowac danej grupy, prawda?
> niech przestana wdawac sie w jakies polityczno/moralno/religijne spory.
> niech zamkną twarze, bo internet nie jest dla nich.

Internet jest tak samo dla mnie jak i dla użytkowników np. kont darmowych.

> i nie beda oni ksztaltowali mojej estetyki, bo ta jest moja i moich
> znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
> jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

To sobie pisz na alt.sex...... zboczurze!!!! ;-)

> o jakim oczyszczeniu mowisz?
> nie rozumiem.

Rzuciła Cię dziewczyna? Szef nie dał podwyżki? Pies od Ciebie odszedł?
Rodzice się wyrzekli? Pękła Ci rura? Samochód nie chce zapalić?

Pisz na newsy! Pisz, że admini to beton, chamy i zbóje!
Inni Cię poprą, zaraz poczujesz się kimś lepszym!

Precz z adminami! Uwolnić Internet! Internet bez adminów!

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/                                mailto:zych_at_onet.pl