Re: Propozycja: pl.soc.seks.j-kwasniewska

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 22:24:38 MET

In pl.news.nowe-grupy ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:

: pretensje mam do adminow newsow, ze nie robia tego, co powinni
[...]
: niech zamkną twarze, bo internet nie jest dla nich.

Przepraszam za sarkazm, ale czy może nie jest dla nich, a jest
właśnie dla Ciebie? :)

: znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
: jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

Jasne. Czyżby ktoś ze wspominanych przez Ciebie tak często administratorów
zabraniał Tobie i/lub Twoim znajomym rozmawiać na wspomniany temat?

--
	Leszek.