Re: Propozycja: pl.soc.seks.j-kwasniewska

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 23:42:23 MET

>>>>> "ser" == Sergiusz Pawłowicz:
 ser> W grupie pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>
 ser> napisał(a):
> [...]

 ser> pretensje mam do adminow newsow, ze nie robia tego, co powinni
 ser> czyli administrowac serwerami. ladnie zakladac grupy, kiedy ich
 ser> sie prosi. nie pyskowac, nikt nie karze im subskrybowac danej
 ser> grupy, prawda? niech przestana wdawac sie w jakies
 ser> polityczno/moralno/religijne spory. niech zamkną twarze, bo
 ser> internet nie jest dla nich. i nie beda oni ksztaltowali mojej
 ser> estetyki, bo ta jest moja i moich znajomych prywatna
 ser> sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku jolanty
 ser> kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

Następny generalizujący się znalazł. Chyba nie zrozumiałeś, jak
zakładane są grupy. Ja np. jestem adminem news, ale żadnych grup nie
zakładam. Więc odczep się jeśli łaska ode mnie ze swoimi niskiego lotu
wypowiedziami.

Całą zaś dyskusję wraz z Twoimi obelżywymi określeniami uważam za
bezsensowną.

--J.