Co powinni administratorzy?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 22:30:31 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:

> W grupie pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> napisał(a):
>
> : Wytlumacz nam wszystkim - jak juz lubisz spora widownie - o co, do kogo
> : i z jakiego powodu masz pretensje.
>
> [administratorzy powinni] ladnie zakladac grupy, kiedy ich sie prosi.

Alez zakladaja grupy, kiedy ich sie prosi. Nawet zdefiniowali procedure
owej prosby. Ja skorzystalem z owej procedury juz dwa razy, z pewnym
sukcesem. Nic nie stoi na przeszkodzie, bys i ty przez nia przeszedl.

> niech zamkną twarze, bo internet nie jest dla nich.

No coz, wydaje mi sie, ze jest takze dla nich. Wydaje mi sie, ze zadanie
w grupie dyskusyjnej "zamkniecia twarzy", to tak, jakbys na basenie
krzyknal: "nie plywajcie!".

> i nie beda oni ksztaltowali mojej estetyki, bo ta jest moja i moich
> znajomych prywatna sprawa. naprawde kocham rozmawawiac o gorącym tyleczku
> jolanty kwasniewskiej i gowno wam do tego, jasne?

"Wam"? Znasz ten dowcip o paranoi i zmowie?

> o jakim oczyszczeniu mowisz?
> nie rozumiem.

Dobrze, powiem bardziej przystepnie: nie jest najlepszym sposobem na
wyzycie sie.

Jaroslaw Zielinski