[Q] Ftp

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_cesar.astri.uni.torun.pl)
Data: Wed 27 Sep 1995 - 17:26:05 MET

Mam prosbe o rade, ktora przekazuje w imieniu znajomego. Czlowiek ma konto
na Sunie, ale korzysta z niego przez modem (i oczywiscie slono placi za
rachunki telefoniczne). Chcialby czasami cos sciagnac przez ftp, ale
tak, zeby zapuscic to ftp i czem predzej sie wylogowac. Wiem, ze mozna
napisac cos w rodzaju skryptu dla ncftp. Moze ktos zechcialby podeslac
lepszy (inny) lub prostszy sposob ?

Dziekuje z gory.

K. Gozdziewski

--
 ^-^   ~~~ Krzysztof Go\'zdziewski
(* *)  ~~~ Institute of Astronomy, Nicolaus Copernicus University