Re: [Q] Ftp

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_anna.mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 15:17:32 MET

In article <44btut$khi_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> chris_at_astri.uni.torun.pl writes:
>Mam prosbe o rade, ktora przekazuje w imieniu znajomego. Czlowiek ma konto
>na Sunie, ale korzysta z niego przez modem (i oczywiscie slono placi za
>rachunki telefoniczne). Chcialby czasami cos sciagnac przez ftp, ale
>tak, zeby zapuscic to ftp i czem predzej sie wylogowac. Wiem, ze mozna
>napisac cos w rodzaju skryptu dla ncftp. Moze ktos zechcialby podeslac
>lepszy (inny) lub prostszy sposob ?
>
>Dziekuje z gory.
>
>K. Gozdziewski
O ile pamietam swoje doswiadczenia na Sun to wystarczy wejsc do ncftp ,
zaczac sciagac a potem zerwac polaczenie. NCFTP sciagnie i wyjdzie.

Ewentualnie mozna puscic NCFTP -nohup, robic sztuczki ze screenem albo uzyc
bitftp.

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics     |All a hacker
InterNet: flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_vm.cc.uni.torun.pl |needs is a tight