Re: [Q] Ftp

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 12:29:45 MET

Krzysztof Gozdziewski (chris_at_cesar.astri.uni.torun.pl) wrote:
: Mam prosbe o rade, ktora przekazuje w imieniu znajomego. Czlowiek ma konto
: na Sunie, ale korzysta z niego przez modem (i oczywiscie slono placi za
: rachunki telefoniczne). Chcialby czasami cos sciagnac przez ftp, ale
: tak, zeby zapuscic to ftp i czem predzej sie wylogowac. Wiem, ze mozna
: napisac cos w rodzaju skryptu dla ncftp. Moze ktos zechcialby podeslac
: lepszy (inny) lub prostszy sposob ?

Podmontowac Alexa i korzystac z niego puszczajac kopiowanie w tle
(szczegoly - http://www.boa.uni.torun.pl)

Maciej Kozinski

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail:                           |
         | 87-116 Torun, POLAND  /          maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | Dzialowskiego 4/4    /   WWW home page:                    |
         |                     /http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek   |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |