Re: [Q] Ftp

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 12:42:16 MET

> Mam prosbe o rade, ktora przekazuje w imieniu znajomego. Czlowiek ma konto
> na Sunie, ale korzysta z niego przez modem (i oczywiscie slono placi za
> rachunki telefoniczne). Chcialby czasami cos sciagnac przez ftp, ale
> tak, zeby zapuscic to ftp i czem predzej sie wylogowac. Wiem, ze mozna
> napisac cos w rodzaju skryptu dla ncftp. Moze ktos zechcialby podeslac
> lepszy (inny) lub prostszy sposob ?
> Dziekuje z gory.

ja zawsze robie w ten sposob: zapuszczam screena a potem moge robic
co mi sie poboda - w szczegolnosci odpalic ftp czy cokolwiek innego i
rozlaczyc sie... dodatwoym plusem jest to, ze jesli przypadkowo
zerwie mi polaczenie (nierzadki przypadek) to nie rozwala mi
wszystkiego co do tej pory zrobilem... wlasciwie to nie wiem po co
tyle pisze - w sumie po to tego screena wymyslono :)
karpio