Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Sep 1995 - 08:37:22 MET DST

  Ja (WM) pytalem:
> : I ilu ludzi moze _na_raz_ (to znaczy rownoczesnie) pracowac?

  Jarek Lis (zgodne z moimi oczekiwaniami) odpowiedzial:
> No coz - 1. (bez teoretyzowania ile transmisji jednoczesnych mozna puscic
> na obszarze 100km^2 przy kierunkowych antenach - w koncu chodzi i tak
> o lacznosc 'wielu' z jednym 'routerem'. Ale oczywiscie w ramach pasma
> mozna sobie sprobowac zorganizowac lacznosc wielopunktowa typu 'packet
> radio'. Przy czym nie mam pojecia czy Radmorowe produkty sie do tego nadaja.
  ---
  Podsumowujac: dopoki nie obmyslimy (i nie sprawdzimy praktycznie packet
  radio) dyskusja pozostaje teoretyczna. Nastepne pytanie bedzie musialo byc
  takie:
  A jak mamy packet radio, modemy 9600, wszystko moze wspolpracowac to
  ile stacji mozna tak podlaczyc i jakich szybkosci mozna sie spodziewac?

  Ale dyskusja powinna sie przeniesc na liste pl.rec.radio (?) i liste o
  modemach bbs-l (???)

  Pozdrowienia
  Wojtek