Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 05 Sep 1995 - 14:41:09 MET DST

> Date sent: Tue, 29 Aug 1995 15:22:16 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus')
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Jak ominac TP S.A.

> Otoz mozna sobie kupic (wynajac) linie dedykowana. Nie ISDN! - zwykly
> kabelek telefoniczny. Tam gdzie sa studzienki telekomunikacyjne i
> laczace je kanaly z kablami nie musi to byc drogie. Placi sie za
> zalozenie, a potem juz tylko niewielka oplate miesieczna. Zwraca sie
> szybko, jesli ktos uzywa Internetu tak naprawde.

Nie rozumiem. Chyba by ci muieli ten kabel specjalnie polozyc? Bo nie wierze,
ze TPSA robi (robila) instalacje, w ktorych jest nadmiar kabli w stosunku do
liczby zainstalowanych (mozliwych do zainstalowania) telefonow. O takie
dalekowzroczne dzialanie to ja jej nie podejrzewam...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl