Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 11 Sep 1995 - 20:00:05 MET DST

On Mon, 11 Sep 1995 13:04:40 +0200 Grzegorz Szyszlo wrote:

>wobec abonentow (posrednio wynika to z twego listu) a jeszcze sa tak
>cwani, ze podnosza oplaty.
> nie patrzylem w cenniki bo nie mam do nich dostepu, ale jak sie
>przedstawia porownanie oplat za telefonu u nas, i np. w stanach ?
>(ewentualnie RFN)

Na przyklad w Stanach rozmowy miejscowe sa darmowe!
To jest informacja o podstawowym znaczeniu dla Netsurferow, oczywiscie
tych chodzacych z domu na SLIP'ie czy PPP.

Moze by tak TP S.A.?

Spoko, to byl tylko dowcip.
Smutny zreszta.
:-(

Dla porownania dodam ze ignorant sprawujacy funkcje ministra
telekomunikacji
                           [^^^^^^ tu bylo kretyn ale zdecydowalem
zalagodzic]
wloskiej wystapil ostatnio w TV z twierdzeniem, iz dla ulatwienia
rozwoju telematyki w ogolnosci a Internetu w szczegolnosci projektuje
sie podwyzszenie oplat za rozmowy miejscowe przy rownoczesnym
podwyzszeniu tychze za rozmowy miedzymiastowe.
Nie bede wam opisywal reakcji wloskich netsurferow bo wiekszosci
wloskich przeklenstw brakuje dobrych polskich odpowiednikow. :-)

Systuacja jest w wielu punktach zblizona do polskiej gdyz tu i tam
jest monopol. Ze wszystkimi blogoslawionymi skutkami: tzn.
telecomunikacja wloska cieszy sie opinia najdrozszej i najgorszej w
Europie zachodniej.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it