Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Tue 12 Sep 1995 - 16:08:44 MET DST

On 12 Sep 95 at 13:23, Michal Jankowski wrote:

> Jacek> Otoz w istnieniu monopolu. Gdyby byla jakakolwiek inna firma
> Jacek> podlaczajaca telefon (a w jej istnieniu przeszkadza tylko
> Jacek> ustawa, nie trudnosci techniczne
>
> Nie wiem, moze sie myle, moze ktos mnie oswieci, ale nie znam zadnego
> kraju na swiecie, w ktorym bylaby mozliwosc wyboru ___lokalnego___
> operatora sieci telefonicznej.

Ale to przeciez nie o to chodzi. Pytanie brzmi:
Czy jest na swiecie drugi taki kraj, gdzie operator sieci woli
zamrozic na kilkanascie lat zyski z abonamentu po to, aby nie na
razic sie na ryzyko podlaczenia abonenta, ktory malo uzywa telefonu?
Patrz wczesniejszy list p. Konrada Plicha.

Ale glupi bylem, ze czekalem 12 lat na telefon. Moze wystarczylo
napisac zobowiazanie, ze naprawde bede z niego dzwonil... :-)

Michal

WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
add: Michal Mosiewicz