Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Sep 1995 - 14:40:44 MET DST

Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: Ja (WM) pytalem:
: > : I ilu ludzi moze _na_raz_ (to znaczy rownoczesnie) pracowac?
: >
: Jarek Lis (zgodne z moimi oczekiwaniami) odpowiedzial:
: > No coz - 1. (bez teoretyzowania ile transmisji jednoczesnych mozna puscic
: > na obszarze 100km^2 przy kierunkowych antenach - w koncu chodzi i tak
: > o lacznosc 'wielu' z jednym 'routerem'. Ale oczywiscie w ramach pasma
: > mozna sobie sprobowac zorganizowac lacznosc wielopunktowa typu 'packet
: > radio'. Przy czym nie mam pojecia czy Radmorowe produkty sie do tego nadaja.
: ---
: Podsumowujac: dopoki nie obmyslimy (i nie sprawdzimy praktycznie packet
: radio) dyskusja pozostaje teoretyczna. Nastepne pytanie bedzie musialo byc
: takie:
: A jak mamy packet radio, modemy 9600, wszystko moze wspolpracowac to
: ile stacji mozna tak podlaczyc i jakich szybkosci mozna sie spodziewac?

Ba, nie wiecej niz 9600, co juz stawia zabawe pod znakiem zapytania, jeszcze
mniej bo beda jakies narzuty chocby na przelaczanie nad/odbior i to
wszystko dzielone pomiedzy paru ludzi. Hm, chyba nie warto rozgladac sie
za radiomodemami 9600.

: Ale dyskusja powinna sie przeniesc na liste pl.rec.radio (?) i liste o
: modemach bbs-l (???)

Nie wiem czy sie uda, ale ta wiadomosc ma followup-to: pl.rec.radio.
Moze to jest sposob na wypedzanie dyskusji gdze indziej.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |