Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie dyski HDD do domowego serwera?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie dyski HDD do domowego serwera?
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Wed, 17 Apr 2024 07:24:36 +0200
Obiło mi się o uszy, ze z powodu algorytmów korekcji błędów na tych dyskach w sytuacjach ekstremalnych mogą psuć dane - ich priorytetem jest strumień danych, który ma się nie urwać przy napotkaniu błędu. Warto to zweryfikować, bo być może to urban legend 🙂.

Nie mam pojęcia. Zakładam że w tych wszystkich seriach chodzi raczej o zarządzanie energią i performance, niż że któreś bardziej dbają o dane a inne mnie.

Sam po napisaniu trochę szukałem o tym informacji i szczerze mówiąc nie znalazłem dementi oficjalnego, ale sporo wpisów, że z danymi jest wszystko ok.
Chyba jednak urban legend, ale palca nie dam uciąć :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om