Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie dyski HDD do domowego serwera?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie dyski HDD do domowego serwera?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 15 Apr 2024 05:58:10 GMT
On 2024-04-11, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:
> Tak czy inaczej - pytanie o optymalne cenowo/wydajnościowo dyski na
> storage do domowego serwera jest nadal aktualne. :)

5400rpm ale nie do cctv bo też spotkałem się z opinia, że maja jakiś
powalony system korekcji błędów, który może się przekładać na
przekłamania. Nie weryfikowałem tych twierdzeń. A dlaczego 5400, bo są
zwykle i trwalsze i mniej prądożerne i tańsze.

Tak na poziomie indywidualnego użytkowanika to zawsze kierowałem się
ceną. Mam lepsze doświadczenia z najtańszymi WDkami typu green czy blue,
które działały mi w nasach ale też DVR całymi latami, a np. padły mi
czerwone dedykowane do NAS.

--
Marcin