Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 15 Nov 2023 12:04:47 +0100
Dnia Tue, 14 Nov 2023 12:55:32 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Być może -- ćwierć wieku temu kupiłem sporo przeźroczystej
> taśmy, która mimo upływu czasu jest nadal doskonała...

Co ma taśma do naklejek na klawiaturę?

Tutaj jest pytanie o naklejki, a nie zabawę w wycinanie taśmy.
Trzeba szukać przykładowo na hasło "protective transparent keyboard pc
stickers".

Przykład, który mi wskoczył:
https://www.amazon.com/Transparent-Keyboard-Decals-Desktop-Notebook/dp/B003D5ETA6

Albo kupić podświetlaną klawiaturę, która ma na wskroś przetłaczane białe
tworzywo zatoppone w czarnym, np. Genesis Thor 300 Blue LED.

--
Pozdrawiam.

Adam