Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer do zdjęć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer do zdjęć
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Mon, 20 Mar 2023 08:08:22 +0100
On 19.03.2023 23:23, Mchal M. Lechanski wrote:
Według specyfikacji 2GB to minimum, rekomendują 8GB. Dlaczego - nie wiem. Widziałem za to posty ludzi, którzy mają omputerki nowsze i silniejsze niż mój i też narzekają na wydajnść.

Teraz mam czterordzeniowe i7 2.6GHz z 16GB ram, z czego grafika ma 1.5GB jak to chodzi z ostatną wersją PhotoRaw pisałem już wyżej.

Czy w ogóle to mozliwe żeby 0.5GB powodowało aż taką różnicę że program który jest nieużywalny przy 1.5GB zaczął nagle działać bez problemu przy 2GB?

Czego nie zrozumiałeś z tego co pisałem? Wszystko wyjaśnione, a nadal zadajesz durne pytania. To może inaczej. Czy samochód o pojemności 1000cm3 z 1990 roku ma tę samą moc i możliwości co samochód z podobnej klasy z 2020? Jak już to zrozumiesz to nie pytaj o przyczyny chujowatości archaicznego cpu. I nie, za 500 pln nie kupisz niczego sensownego, tyle to kosztuje butelka dobrego whisky.

--
pzdr
Roman