Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer do zdjęć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer do zdjęć
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Sun, 19 Mar 2023 09:14:20 -0700 (PDT)
sobota, 18 marca 2023 o 16:28:06 UTC-5 Mchal M. Lechanski napisał(a):

> No wlasnie... Do zeszłego roku używałem On1 PhotRaw na Macu mini z 2012
> (16GB ram i 1.5GB VRAM) roku i może nie było rakietowo, ale wszystko
> działało.
> Ostatnio kupiłem, przyznaję, - bez przyglądania się wymaganiom softu, w
> końcu przez kilka lat kolejne updaty działały więc i teraz powinno być
> OK, najnowszą wersję PhotoRaw2023. I zaczęły się schody - pierwszy
> problem konieczność upgradu systemu do Cataliny. A że mam równieć
> ostatnie pudełkowe wersje Photoshopa i Lightrooma więc musiałem maczkowi
> [...]

Ah, a nie mozna bylo od razu napisac co sobie producent zyczy:
https://on1help.zendesk.com/hc/en-us/articles/9732683902221-ON1-PHOTO-RAW-2023-Technical-Requirements-
?
Tu nikt szklanej kuli nie ma i nie wie czy to cos to przegladarkowa apka czy
natywna i co tam se wymaga...
No i tam nie ma 8GB Vram tylko 2GB.

Ale jak celujesz w poleasingowce za 500+ a piszesz o 8GB Vram to ja nie
ogarniam...