Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 16 Aug 2021 08:37:33 +0200

Problem w tym że ten nie jest dla mnie. I ma byc nowy. To twardy warunek, brak możliwości negocjowania.

Skończy się pewnie zakupem przystawki USB-C.
która rozwiązuje 99% problemów zwykłych ludzi, natomiast w tym przypadku, z 2 monitorami, sprawdzi się tak jak sam pisałeś - średnio.

Albo flame na usenecie o to co komu i jak chodzi i dlaczego chce czegoś innego niż chce.

jak dotąd, piszemy tylko ja i Ty. ja staram się pomóc obchodząc problem i zachowując pełną kulturę. Ciebie, próba obejścia denerwuje jak księdza wspomnienie o pedofilii. Ja natomiast mam trochę inny cel. Jeśli nie istnieje narzędzie które jest mi potrzebne (stacja dokująca) to nie zawsze robię to narzędzie, tylko znajduję inną metodę rozwiązana. jaką? A no musze wiedzieć jaki jest problem, a nie jakiego narzędzia nie ma do rozwiazania problemu. czy to hejt? Absolutnie nie. to chęć pomocy... ale tak samo przymowana jak pomoc dzieciom w pracy domowej, na zasadzie nauczę cię, a nie odrobię za ciebie.

nowy - nie rozumiem, ale szanuje. chęć posiadania stacji dokującej - rozumiem i sam bym chciał, nawet nie do laptopa - o czym tutaj kiedyś pisałem. Zachwalanie laptopowego ekranu 13 cali z wymogiem pracy na 2 montorach - tego już wogóle nie ogarniam, ale nie muszę. natomiast kupie nowego laptopa za worek złota, żeby działał stacjonarnie z 2 monitorami i podczas transferu dysku obraz będzie się zatrzymywał - to uważam za głupotę. nie dla tego ze ja mam takie zdanie, tylko dla tego, że to oznacza rezygnacje z dość istotnego parametru jakim jest komfort, przy zachowaniu totalnie zbędnego założenia że musi być nowe, albo musi mieć 13 cali.... Z mojej strony to nie jest chęć dowalenia komuś. to okrzyk: stary, robisz sobie krzywdę, patrz, to można zrobić o wiele prościej.....

ToMasz