Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 15 Aug 2021 17:20:17 +0200
Cześć.

Przegladam internety w poszukowaniu latopa do zastosowań domowych z opcją przenoszenia go sporadycznie, około 13". W przypadu staroci świetnie sprawdza mi się stacja dokująca typu "pod laptop". Pomyślałem, fajnie by było coś nowego z takim konceptem. Nowe, bo ktoś się upiera, że nowe.

I ... nie widzę. Nie ma takiej opcji do wyboru w filtrze w sklepach, również zdjeć od spodu jest 0, a grzebanie za każdym modelem i mozolne szukanie po listach stacji jest praktycznie mało sensowne. Sprawdziłem kilka modeli i nie ma. Sprawdzać dalej?

Ktoś mógłby podpowiedzieć czy:

1) uskutecznia się jeszcze stacje dokujące "pod laptop" czy teraz wszystko USB-C?

2) Są jakieś modele na rynku, które z takiej stacji mogą skorzytać? Nie szukam wypasu biznesowego, to komputer to lekkiej pracy i fajnie jak by wytrzymał z 5h na baterii zamiast mieć tytanową obudowę odporną na wycieranie w teczce prezesa.

3) Budżet: się zobaczy co jest, to się określi ...