Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Aug 2021 22:49:58 +0200
On 22/08/2021 22:18, ptoki wrote:
Polecam najpierw znalezc stacje, i po jej typie zobacyc ktore laptopy wspiera.

Tak też zrobiłem.

1) Nie znalazłem nic sensownego
lub
2) Słabo szukałem

Założyłem 2 i pytam na grupie. Raczej bez większej nadziei.

wytrzymał z 5h na baterii zamiast mieć tytanową obudowę odporną na
wycieranie w teczce prezesa.
Masz zle pojecie o laptopach biznesowych.

Mam ich w okolicy ze 3 sztuki. Nawet tego posta piszę z 8570w który zalicza się do biznesowych. Zwyczajowo bateria w nich wytrzymuje krócej niż w zwykłym sprzęcie konsumenckim. Nowa. Nie rozumiem tego do końca, ale wydaje mi się, że taki laptop nie służy do pracy mobilnej. Służy raczej to tego aby przeżył od jednej stacji dokującej do drugiej w domu. Jeśli ktoś potrzebuje w biznesowym złomie mieć profesjonalnego Excela popędzanego wypasionym i7 to raczej przegrywa na starcie z Kiano z Biedronki popędzanym Atomem i zjadającym 1W mocy przy przeglądaniu pornoli. Wydajnośc nie ta sama, ale ... czas pracy na baterii dłuższy. Kiedyś porównywałem czasy pracy na bateriach i raczej w sprzęcie na biznesu nie było nic lepszego niż w złomie z Walmarta. Róznica głównie w ficzerach, metalu, jakości, złączach. Ponadto złom biznesowy zawsze był cieższy. To też przeszkadza w pracy mobilnej typu "ogródek/kawiarnia". Oczywiście, mógłbym podpowiedzieć macbook, ale nie wchodzi to w grę z wielu powodów.

Mojego 8570w nie polecam jako laptop mobilny. Urywa rękę od samego patrzenia. Kilku innych biznesowych też bym nie polecił jako laptopy, co najwyżej jako workstation do noszenia w teczce z A do B i do A.

Kupno używki nie wchodzi w grę. Musi być faktura na "nowy" i to jest punkt nr 1 na liście ficzerów. Nie moja lista.