Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 15 Aug 2021 21:41:49 +0200
W dniu 15.08.2021 o 17:51, heby pisze:
On 15/08/2021 17:39, ToMasz wrote:
Przegladam internety w poszukowaniu latopa do zastosowań domowych z opcją przenoszenia go sporadycznie,
czyli mamy bogatego człowieka, który chce wydać niepotrzebnie kasę na swoje widzimisie, i pyta jak to zrobić?
Raczej sknerę.
mam swoje zdanie, Ty masz swoje. Ja nie mam zamiaru przekonywać Cię że moje zdanie jest lepsze. PRóbuję znaleźć inne rozwiązanie, które możesz wziąć pod uwagę.... bo Uważam ze nowego laptopa ze stacją dokującą i obsługa dwóch monitorów tanio nie kupisz. jak kupisz - daj znać sam jestem zainteresowany.

cytuję:
 opcją przenoszenia go sporadycznie,
 wygoda przenoszenia i wymiar pasujący do plecaka
koniec cytatu.

Twoja kasa, rób co chcesz. ale jeśli już o coś pytasz i argumentujesz to sprzecznie - nie oczekuj ze odpowiedź coś wniesie.

chociaż odrobiłem za Ciebie zadanie domowe
masz tu prawdziwą stację dokującą:
https://amso.pl/product-pol-82186-Stacja-Dokujaca-Lenovo-Workstation-Dock-40A5-do-P50-P51-P70-P71-HDMI.html

i pasującego laptopa, niestety 15 cali:
https://allegro.pl/oferta/lenovo-thinkpad-p50-i7-6700hq-16gb-512gb-m1000m-w1-11021647623

Drogo? Jak cholera, bo to chyba zaczyna być traktowane tak, jakbyś kupił kabrioleta i chciał do niego bagażnik dachowy.
To nie jest kwestia suwerena, tylko nietypowego zastosowania

ToMasz