Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Co zamiast GTX 1050 Ti?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Co zamiast GTX 1050 Ti?
From: miroski <miroslawmorawskipl@gmail.com>
Date: Mon, 16 Aug 2021 03:34:38 -0700 (PDT)
Mam ostatnio dużo wolnego czasu i postanowiłem trochę pograć czego nie robiłem
od chyba 10 lat. Oczywiście w starsze tytuły a takim granicznym jest Far Cry 5,
w którym GTX 1050 Ti nie daje rady w rozdz. 1560x1440. Taki mam monitor a
reszta podzespołów to i5-7400, 8GB Ram i zasilacz 450W. Inne tytuły planowane
do ogrania to serie CoD, MoH, Mafia, GTA 5 plus wyścigówki Forza i podobne. GTX
1060 6G wystarczy czy min. GTX 1070? Jakie Radeony odpowiadają tym modelem?
Chcę oczywiście kupić jak najtaniej używaną grafikę, nic więcej nie będzie
wymieniane.