Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
Date: Tue, 20 Oct 2020 09:58:43 +0200
On 20.10.2020 02:21, pioruns wrote:
Jeśli wyrwałeś po dobrej cenie, to cieszę się :) Dawno nie miałem w
rękach płyty AM4 z górnej półki... bo tak naprawdę nie potrzebuję żadnej
z oferowanych przez nie funkcjonalności. Lepsze płyty dają lepszy
overclocking, więcej prądu, więcej PCI-E lanes, Wifi czy inne blutoothy
czy co tam jeszcze. Mi nic z tych rzeczy nie potrzeba, nie robię OC ani
na serwerze (lol), ani na PC (używam Linuksa, gry raz w tygodniu, po co
mi OC?). Za to topowe płyty biorą tyle prądu, że aż mają wiatraki na
chipsecie. UPS serwera wyraża swój sprzeciw :D
To jaka jest teraz pełna konfiguracja, na której pracujesz z obsługą ECC i Ryzenem?

JaceK