Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chyba padł mi dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chyba padł mi dysk
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 23 Sep 2020 01:40:13 GMT
On 2020-09-22, pioruns <www@website.com> wrote:

> Tak, Spinrite robi naprawy, czy to podczas odczytu czy zapisu, bez
> utraty danych. Smokowi się przyda skoro mu dysk zgubił partycję, to
> Spinrite może tą partycję znaleźć jeśli uda mu się naprawić sektory,
> które zapewne zawierają tablicę alokacji tej partycji.
> Victoria i MHDD testowałem ale wiele lat temu, odkąd kupiłem SpinRite
> już nie są mi potrzebne.

Nie ujmując nic splendoru naleznemu zapewne Spinrite, jest sens płacić
89USD aby tymczasowo rewitalizować padający dysk, do którego jest
backup? Może Smok ma pecha i mu się takie narzędzie jeszcze przyda, ale
jeśli nawet, jakoś to trudno ekonomicznie uzasadnić, szczególnie że są
bezpłatne alternatywy.

--
Marcin