Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chyba padł mi dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chyba padł mi dysk
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 22 Sep 2020 23:32:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 22 Sep 2020 20:28:53 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f6a4265$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
 od Smok Eustachy <smok@wurg.pl>  :

>Nie ładuje mi się partycja moja kochana z danymi. System jej nie widzi.

Widocznie mount trafił gdzieś na nieczytelny sektor i nie może podpiąć partycji.
MHDD, wybierasz "scan" i ustawiasz w nim REMAP na ON, przeleci i reallokuje
sektory, dane
odczytasz, ale dysk moim zdaniem do kosza, bo mogą się pojawić nowe z biegiem
czasu i
robota będzie od nowa.
Tutorial:

http://www.korepetycjenowysacz.edu.pl/mhdd-diagnostyka-i-naprawa-dysku-twardego/

Scan - ustawienia domyślne, ustawić "Remap" na ON.

http://www.korepetycjenowysacz.edu.pl/wp-content/uploads/2015/09/testowanie_dysku_twardego_MHDD.jpg

>Robię. Jak ten dysk mi padnie to musże nowy kupić.

Po naprawie skopiuj gdzieś dane a dysk wielokrotnie wyzeruj i zobacz, czy bady
nie
przyrastają - MHDD funkcaja ERASE.